Mijn werkwijze

Voorafgaand aan een  behandeling vindt een kort gesprek plaats waarin ik u vraag hoe het met u is, hoe uw lichaam voelt en wat uw wensen en/of klachten zijn (anamnese). Ik geef een op u afgestemde behandeling waarin ik verschillende technieken combineer tot een geheel.

De behandeling wordt gegeven op een massagetafel waarbij u uw ondergoed aanhoudt en de niet behandelde delen van het lichaam worden afgedekt. Tijdens de massage wordt er zo weinig mogelijk gepraat en heerst er een rustige warme sfeer.

Na de behandeling krijg u even de tijd om na te liggen en het geheel op u in te laten werken. Na de behandeling is het verstandig om het de rest van de dag rustig aan te doen en vooral genoeg water of (kruiden)thee te  drinken. Zodoende kunt u nog lang nagenieten van de effecten van de massage.

Na afloop van de behandeling wordt besproken of vervolgbehandelingen wenselijk zijn.

Redenen om niet gemasseerd te worden (contra-indicaties):
Koorts en griep
Ontstekingen
Kapotte huid
Trombose
Zwangerschap
Ernstige aandoeningen zoals: kanker, hartaandoeningen of aderaandoeningen

Als u vanwege contra-indicaties niet zeker weet of u gemasseerd mag worden, raadpleeg dan eerst uw huisarts of specialist. 

 

Mijn praktijk is aangesloten bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.